A tegnapi írásomban megmutattam, hogy az értékes tartalom a leglényegesebb. Viszont érdemes a mások számára hasznos weboldalon azokat a szakkifejezéseket használni, amit a témával kapcsolatban a keresőkbe beírva keresnek a népek.
Tehát nem a szakterület szakszavaira kell optimalizálni a webhelyet, hanem arra, amit keresnek az emberek a témával kapcsolatban.
(Az persze lehetséges, hogy a szakterület szakszavait keresik az interneten!)
Nem az a lényeg, hogy "ki, mit tud", hanem hogy "ki, mit keres"!
Van egy weboldal, ami az árvíztűrő tükörfűrógép karbantartásról szól, de ha az emberek nem keresik az "árvíztűrő tükörfúrógép karbantartás" kifejezést a témával kapcsolatban, hanem azt keresik, hogy "kisgép javítás tükörfűrógép", akkor arra kell kulcsszó optimalizálni. Tehát, olyan címet kell adni az oldalnak, és olyan fejezet címeket kell írni, mint például "Kisgépek Javítása: Tükörfűrógép" vagy "A Kisgép Javítás Fortélyai, Tükörfúrógép Javítás".
Hogyan lehet megtalálni a megfelelő kifejezéseket?
Erről szól majd a holnapi bejegyzés!
.
ÉRDEKES: A seonyár2008 kulcsszóra kiírt SEO verseny egyik indulója
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése